lørdag 2. november 2013

Vanskelig og finne roen

Jeg har ikke fått tid til å finne roen, noe som preger humøret fortiden.

Høyt tempo og fullt skjema gjør at det blir vanskelig å finne tid til seg selv. 

Den korte tiden som jeg hadde hjemme nå, måtte fordeles jevnt. 

Og siden jeg er en som liker å gjøre noe med verdifull tid, så hadde jeg garantert meg godt med tanke på tiden med Sandra.


Så hver dag etter lekser var det legobygging med Sandra. Og det største byggverket jeg og Sandra har bygd.


Vi okkuperte spisebordet til Mammas store fortvilelse. Men det ble jo lunsj og middag ute med gjester hver dag uansett.


Det gikk med et nødskrik, vi ble akkurat ferdig siste kvelden.



Halloween ble det også!!


Skumelt 


Det ble sent før vi kunne hoppe i bassenget, her er Dagis og Sandra i gang med kveldsbad.


Sandra vise Dagis at hun kan svømme med hode over vannet.


Da hører jeg di roper opp flyet mitt, jeg må dra nå. Ha det bra!! 


1 kommentar:

Bjørn sa...

Travelt ja og overraskende besøk. Blir de der til du kommer tilbake?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...