onsdag 18. desember 2013

Going home for Christmas

Vi er i julestemning på vei hjem til Namlat etter noen magiske dager på øya Samui.  


Vi har virkelig skjemt oss bort i noen dager nå. Spa behandlinger, cocktail på stranda, sene kvelder med høy musikk. 

Der har vært litt tidsreise, tilbake 18 år da vi traff værandre på Samui. Vi er ikke like kule som før, men vi holder ut enda. 


Velkommen til Zazen resort and Spa.


Med madrassen rett på gulvet, enkelt og greit vår stil. 


Ikke et strandbesøk uten... 


Inn denne porten ligger Spa avdelingen. Og jeg har aldri opplevd en bedre personlig behandling av kropp og sjel. 

Jeg trodde faktisk ikke det var mulig å behandle kroppen på en sånn magisk måte. 


Legg deg ned så skal du få 3 timer med Shakara behandling, utført med varme urteposer, ganske røff behandling. 

Men av og till er det godt med litt juling.


Steam bad, varme stener, oljemassage og ansikts behandling, vi prøvde alt. 

 
På kvelden var det cocktail's i alle varianter. 


Jeg ble aldri komfortabel med dette glasset, føltes ut som jeg skulle bekke glasset hver gang jeg satt det fra meg. 

Som dere ser så er det ikke bare sterk mat, men også spicy drinker. 


Zazen Resort har ikke spart på noe når det gjelder å skape en magisk stemning.


Litt spesiel julepynt.. 


Klart vi får julestemning med dette treet i resepsjonen. 


Så da sjekker vi ut og drar hjem til Namlat  for og feire Jul. 

Ha en fin dag. 

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det så virkelig ut som behandling for kropp og sjel. Men rettels; vi er jo like kule som for 18 år siden, nesten kulere vil jeg si :)

BrittB sa...

Ååååå, for en herlig kjærtestetur...nydelige omgivelser og sikkert avstressende og herlig med alle behandlingene...misunnelig, ja...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...