tirsdag 15. oktober 2013

Norgesbesøk

Da er koffertene pakket, å jeg er klar for et døgn på reisefot. 

Det blir først Oslo noen dager før jeg drar til Trøndelag. 


Ja jeg reiser alene! Men det er ikke bare klær i disse koffertene. Noe av innholdet skal jeg avsløre litt senere.


Sandra har høstferie å mange venner er kommet på besøk, bra erstatning når pappa er ute å reiser. Her viser Sandra frem sine IPad ferdigheter. Lurer på om di andre får prøve?


Det er et konstant høyt støynivå her på Namlat nå. Litt fornøyd med å dra om noen timer tenker jeg mens jeg knippser dette bilde. Lek uten hyling er dessverre ikke oppfunnet enda. 


På vei til flyplassen kommer tankene om hvordan denne turen skal gå, det er mye spennende på gang. 
Men som alltid, når denne bilen kjører i motsatt retning, så vet jeg svaret. 

Så nå kan dette eventyret bare begynne. 


Første etappe utføres standsmessig, pickupen får stå på flyplassen denne gangen. 

Klokken nærmer seg midnatt i Thailand og det er 1 time til flyet tar av i rettning Nord, kalde Nord. 






2 kommentarer:

BrittB sa...

Dette høres spennende ut! Skal tro hvilke forretningsforbindelser du skal pleie nå? Lykke til!! :-)

Min pensjonisttilværelse sa...

Velkommen til Norge, lykke til med det forestående. Trodde kanskje Erna hadde ringt etter som du lander på Norsk jord i dag når det er regjeringsskifte.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...