mandag 14. januar 2013

EVENTYRET OVER FOR DENNE GANG

Da er familien Rennan vel hjemme i Norge igjen, etter noen fantastiske uker i Thailand.
Må si det ble en brå overgang fra tropiske Namlat til kalde og mørke Trondheim. Vi har heldigvis masse gode og varme minner fra oppholdet vårt på Namlat, som vil hjelpe på igjennom resten av vinteren.
Vil rette en kjempestor takk til familien Johannessen som har gjort oppholdet vårt til ett eneste langt eventyr! Det har vært mange og uforglemmelige utflukter, med tur til Fredens fjell for å se på te-plantasjer, shopping i mae sai, det  hvite tempelet, det svarte tempelet bare for  nevne noe.
Men for min del var vel den største opplevelsen å ha masse tid sammen med Øyvind igjen, vi har jo vært venner siden vi var 6 år, så det ble mange sene kvelder med mimmring for å si det mildt, ble børstet støv av noen gamle historier og opplevelser (mye rart der gittJ )
Dette var mitt første besøk på Namlat og jeg finner nesten ikke ord for hvor utrolig bra og vakker plassen er,  helt urolig hvordan Øyvind og familien har fått det til, der er det lagt ned mye arbeid og sjel for å si det sånn. Det er jo formidlet bra gjennom bloggen til Namlat, men det må bare oppleves for å skjønne det. Er en eventyrlig atmosfære, der det går an å finne ro og fred fra en stressende norsk hverdag.
Nok en gang vil jeg rette en kjempestor takk til familien Johannessen for den gjestfriheten og opplevelsene vi har fått….TAKK TAKK TAKK!!! Har allerede begynt å glede meg til neste turJ
Hilsen, Tom Erik, Mai og Daniel


Sandra og Daniel hilser på elefanten i Chiang Rai 

1 kommentar:

Min pensjonisttilværelse sa...

Dette var en koselig hilsen fra fam. Rennan. Skjønner godt at de trivdes på Namlat, det er en fantastisk plass.(Skulle kanskje meldt meg innhabil)Men det er fakta, ha en fin dag

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...